سفارش چاپ آنلاین

ساخت وبلاگ

طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام میشود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.

اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما دریافت میکنند. همین فرآیند ساده موجب میشود که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خود را برای تبدیل آنها به مشتری افزایش دهید.

به عنوان مثال تصور کنید که فردی به دنبال خرید گوشی سامسونگ نوت 9 باشد، اولین اقدام او احتمالا جستجوی همین عبارت در گوگل است. پس از جستجو لیستی از نتایج به کاربر نمایش داده میشود. سایت هایی که رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشند قاعدتا شانس بیشتری نیز برای ورود این فرد به سایت خود خواهند داشت.

پس از ورود کاربر به سایت فرآیند تبدیل او به مشتری آغاز میشود. حال تصور کنید که کاربر با موبایل وارد سایت شما شده ولی صفحات شما نمایش مناسبی در موبایل ندارند. احتمالا از سایت خارج شده و گزینه دیگری را در گوگل انتخاب میکند. رفتار کاربران هنگام جستجو یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای تعیین رضایت آنها از سایت شما خواهد بود.

در مجموع میتوان گفت هرچقدر شما جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید کاربران بیشتری به سایت خود جذب خواهید کرد و هرچقدر که بستر مناسب تری برای آنها فراهم کرده باشید نرخ تبدیل به مشتری افزایش خواهد یافت.

در جدیدترین الگوریتم گوگل BERT، گوگل قادر است تا هدف جستجو کاربران را درک کند و بهترین نتیجه را به او نشان دهد. این یعنی اگر بتوانید زبان کاربران را درک کنید و دقیقاً با این زبان با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید، شانس کسب جایگاه برتر برای شما بیشتر هم میشود.

منبع: https://3eoweb.ir/بهینه-سازی-موتورهای-جستجو/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 17:36

بازاریابی اینترنتی شامل مفاهیم و ابزارهای گوناگونی میشود که از مهمترین آنها میتوان به طراحی سایت و اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین، فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، ایمیل مارکتینگ و البته بازاریابی از طریق موتورهای جستجو اشاره کرد. Search Engine Optimization یا SEO Marketing ابزاری ایده آل و کارآمد برای فعالیت در فضای بازاریابی آنلاین محسوب میشود.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

بیشتر روش های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و ایمیل مارکتینگ تا زمانی که از آنها به صورت مستمر استفاده میکنید ارزشمند هستند و به محض متوقف کردن فعالیت های خود با افت شدید یا از دست رفتن آن مجرای بازاریابی مواجه میشویم ولی بازاریابی محتوایی و سئو برای کسب و کار شما ارزش افزوده ای پایدار ایجاد میکنند که حتی پس از متوقف کردن فعالیت های خود تا مدت ها برای شما سودآور خواهند بود.

موفقیت در سئو نیازمند زمان و تلاش بسیار است ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا مدت ها به یکی از مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای رسیدن به این نقطه باید استانداردهای سئو را به درستی بشناسیم، در ادامه مهمترین فعالیت هایی که برای موفقیت در سئو باید انجام دهیم را با هم مرور خواهیم کرد.

اصلاً چرا سئو سایت اینقدر مهم است؟

  1. در هر ثانیه 63000 جستجو در گوگل انجام میشود.
  2. 61 درصد از کسب و کارهای دنیا، سئو و بازاریابی محتوا را مهمترین روش بازاریابی خود میدانند.
  3. به طور متوسط 41 درصد از هزینه های بازاریابی در شرکت های بزرگ در فضای آنلاین خرج میشود.
  4. 46 درصد از جستجوها در گوگل به کسب و کارهای محلی اشاره دارند.
  5. نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است

منبع: https://3eoweb.ir/سئو-سایت

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 268 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 17:30

واتس‌اپ کاری (واتس‌اپ بیزینس) یک برنامهٔ جدیدی است که اخیرا واتس‌اپ آن را راه‌اندازی کرده است که این نسخه کاملا متفاوت از نسخهٔ استاندارد است. هدف واتس‌اپ کاری برقراری روابط کاری با مشتریان است. این برنامه برای صاحبان مشاغل کوچک بسیار مورد استفاده ‌است.واتس‌اپ با هدف سهولت در برقراری ارتباط با مشتریان و مدیریت سفارشات طراحی شده است. کاربران می‌توانند یک نمایه تجاری ایجاد کنند و جزئیاتی مانند وب سایت شرکت، موقعیت مکانی و اطلاعات تماس را به آن اضافه کنند. آنها همچنین می‌توانند به مشتریان پیام دهند، به روزرسانی‌های کاری را برای آنها ارسال کنند و به هر سوالی که دارند پاسخ دهند شرکت واتس‌اپ در این باره گفته است که صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند از طریق واتس‌اپ بیزینس حضور تجاری در فضای مجازی داشته باشند، همچنین با مشتریان خود ارتباط موثر و مداومی برقرار کنند. صاحبان مشاغل با استفاده از این ابزار می‌توانند برای‌ مرتب سازی و پاسخ سریع به پیام‌های مشتریان استفاده کنند.

نماد واتس‌اپ بیزینس

واتس‌اپ بیزینس دارای آرم و نمادی مشابه برنامه واتس‌اپ است اما نشان داخل نماد واتس‌اپ بیزینس به جای تلفن، B سفید است. داشتن نماد سبز رنگ در یک حساب کاربری WhatsApp واتس‌اپ به عنوان “یک نماد معتبر” تأیید شده است. در همین حال، یک حساب تجاری که نشان خاکستری در نمایه خود داشته باشد به معنی آن است که شماره تلفن معتبر است و مالکیت آن  توسط واتس‌اپ تایید شده است. از طرفی دیگر اگر حساب کاربری واتس‌اپ بیزینس دارای علامت سوال خاکستری باشد به این معنی است که حساب کاربری و شماره تماس تایید شده نیست و در صورت مشاهده رفتار اشتباه می‌توان آن حساب کاربری را مسدود یا بلاک کرد.

موفقیت واتس‌اپ بیزینس

پس از ایجاد واتس‌اپ بیزینس انقلاب بزرگی در روابط کاری ایجاد شد. این درحالی است که بسیاری از برنامه‌های مشابه سعی کردند همانند واتس‌اپ چنین قابلیتی را ایجاد کنند اما موفق نشدند. واتس‌اپ با داشتن ۱.۵ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و روزانه ۶۰ میلیارد پیام ارسال می‌شود. جای تعجب نیست که دنیای تجارت به دنبال جذب مشتری با یک رسانه جهانی ، کاربر پسند و ثروتمند مانند واتس اپ است.

منبع: https://acas.media/6926/whatsapp-business-به-چه-کار-می%e2%80%8cآید؟/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 17:16

Inteet Download Manager  پایه ثابت کامپیوترها دیگر به شمار می‌رود. چرا که یکی از بهترین نرم‌افزارهای دانلود موجود در بازار است. به طوری که می تواند به راحتی هر نرم افزار دانلود دیگری را شکست دهد. اما همیشه ممکن است همه‌چیز را درمورد یک نرم‌افزار ندانیم و از قابلیت‌های دیگرش باخبر نباشیم.  از این رو در این مقاله از بسیاری ویژگی‌های کوچکی که در دانلود منجیر وجود دارد و از آن بی‌خبر بوده‌اید، پرده برمیداریم. چنین ویژگی‌های کوچکی باعث می‌شوند تا تجربه دانلود بهتری را داشته باشید.

برنامه‌ریزی برای دانلود در  IDM

اگر از آن دسته افرادی هستید که فایل‌های زیادی را دانلود می‌کنید، حتما با مشکل اضافه کردن تک به تک فایل‌ها برای دانللود رو به رو بوده اید.؟ این درحالی‌ست که IDM کار را برای شما آسان کرده است. تنها کافی‌ست به زمانبندی مشخصی برای دانلود بدهید. پس برای ورود به منوی زمانبندی، روی نماد زمانبندی موجود در نوار ابزار IDM کلیک کنید. در منو، دو قسمت را مشاهده می‌کنید. یکی برای ایجاد تعیین زمان برای شروع و پایان دانلود است. مورد دیگر کنترل تعداد پرونده‌هایی است که می‌توانید همزمان دانلود کنید.

الف) هنگامی که برگهٔ اضافه کردن لیست دانلود ظاهر می‌شود، گزینهٔ «بعدا دانلود» را انتخاب کنید و مستقیماً به صف اضافه کنید.

ب) از لیست دانلودی‌ها بر روی پرونده کلیک راست کرده و گزینهٔ انتقال به لیست مورد نظر به ترتیب اسم‌ها را انتخاب کنید.

IDM می تواند به طور خودکار دانلود را در یک صف در یک زمان و روز مشخص شروع کند. همچنین، با تکمیل لیست موارد دانلود در صف، IDM می تواند به طور خودکار اتصال اینترنت را قطع کرده و رایانه شما را خاموش کند. اگر ببعد از ساعت کاری دانلود کنید بهتر است چراکه بر روی سرعت مرورگر تاثیر می گذارد. می‌توانید فایل‌های دارای اولویت پایین را برای دانلود بعدی برنامه ریزی کنید.

منبع: https://acas.media/6778/از-قابلیت%e2%80%8cهای-دانلود-منیجر-چه-می%e2%80%8cدان/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 17:16

استیکرها همیشه یک راه تعاملی برای برقراری ارتباط نوشتاری در پیام‌رسان‌ها بوده‌اند. طرفداران و علاقمندان بسیاری هم استکیرها دارند. به طوری که شاید بعضی از افراد بخواهند استیکر یا برچسب مخصوص به خود را داشته باشند. عده‌ای به استیکر‌های موجود در پیام رسان‌ها عادت  کرده‌اند و برخی دنبال ساختن استیکرهایی خاص خود بودند. چندین پیش تلگرام با اضافه کردن قابلیت ساخت استیکر در تلگرام توانست به نیاز این مخاطبان به داشتن استیکر مخصوص به خود را پاسخ داد. اما بالغ بر ۱.۵ میلیارد نفر در جهان کاربر پیام‌رسان واتس‌اپ هستند و طبیعتا کاربران واتس‌اپ علاقه دارند که آنها نیز بتوانند استیکر‌های مخصوص به خود را در بسازند و داشته باشند. در اینجا نحوه انجام این کار در گوشی iPhone و Android گفته شده است.

اپلیکشن‌های زیادی در گوگل پلی برای گوشی‌های اندروید وجود دارد. همچنین در اپ‌استور با تعداد محدودی از برنامه‌های ساخت استیکر روبه‌رو خواهید شد. اما با اینحال لازم نیست برای ساخت واتس‌اپ به برنامه‌های سوم شخص یا توسعه ‌دهنده نیازی ندارید تا استیکر خود را بسازید. تمام آنچه شما نیاز دارید چند تصویر است و بقیه کار توسط برنامه Sticker.ly که هم در iPhone و هم در Android موجود است، انجام خواهد شد. این برنامه دارای یک ابزار هوشمند برای حذف پس زمینه است، بنابراین می‌توانید فقط با صورت خود استیکرهایی که حس و حالات متفاوت را ایجاد کنید. برای شروع، ابتدا برنامه Sticker.ly را در iPhone یا تلفن هوشمند Android خود دانلود کنید. مرحله بعدی جمع‌آوری عکسهایی است که برای ایجاد استیکر استفاده خواهید کرد. تصاویر مورد نیاز خود را دانلودکنید یا عکسهایی بگیرید که برای استیکرها قابل استفاده است. اگر با استفاده از سلفی‌های خود می‌خواهید استیکر بسازید، حتماً با استفاده از پس زمینه خنثی سلفی بگیرید.

منبع: https://acas.media/7378/چگونه-در-whats-app-استیکر-بسازیم؟/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 17:15

 

 دفتر آمار ملی بریتانیا با انتشار این داده‌ها تصریح کرده که کار از خانه می‌تواند مفید‌تر و سازنده‌تر از رفتن به دفتر یا محل کار باشد.

در یکی از مهم‌ترین بخش‌های گزارش دفتر آمار ملی بریتانیا آمده است که اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۱ نخستین سه ماهه سال گذشته میلادی بود که در آن میزان تولید یا خروجی به ازای هر نیروی کار بالاتر از سطح قبل از همه‌گیری ویروس کرونا یعنی ۲.۳ درصد به ثبت رسید.

در ادامه این بخش از گزارش تصریح شده است که خروجی و بازدهی کار نیز در همین دوره زمانی به ازای هر ساعت کار بالاتر از میانگین سال ۲۰۱۹ بوده است.

نشریه کانادایی نشنال پست در مطلبی که به این گزارش اختصاص داده آنرا «نوعی تخمین و ارزیابی بر اساس تولید ناخالص داخلی بریتانیا و جدیدترین آمار بازار کار در این کشور» قملداد کرده و یادآور شده است که گزارش دفتر آمار ملی بریتانیا می‌تواند روشنگر برخی حقایق باشد اما صرفا بر اساس آن نمی‌توان به یک نتیجه‌گیری نهایی رسید.

بارت فن آرخ، استاد مطالعات بهره‌وری در دانشگاه منچستر در این خصوص به دیلی میل می‌گوید: «آنچه می‌توانم بگویم تنها این نکته است که ما یاد گرفته‌ایم از خانه به‌گونه‌ای کار کنیم که از کاهش قابل توجه بهره‌وری جلوگیری شود.»

شماری از محققان کانادایی نیز به بررسی بهره‌وری در میان کارمندانی پرداخته‌اند که پس از همه‌گیری بیماری کووید۱۹ از کار در دفتر به دورکاری روی آوردند.

نتاج تحقیق این دسته از محققان کانادایی که ماه آوریل گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که اغلب کارمندانی که به دورکاری شیفت کردند (حدود ۹۰ درصد از آنها) گفته‌اند در خانه دست کم به اندازه قبل کارآمد هستند.

در این گزارش همچنین آمده بود: «بیش از نیمی از کارمندان (۵۸ درصد از آنها) گفته‌اند که تقریباً همان میزان در هر ساعت کار می‌کنند که قبلا در دفتر انجام می‌دادند در حالی که تقریباً یک سوم کارمندان (۳۲ درصد از آنها) بر انجام میزان کار بیشتری در هر ساعت نسبت به قبل تاکید کرده‌اند.»

بر اساس این گزارش تنها ۱۰ درصد از کارمندانی که این تحقیق نزد آنها صورت گرفته گفته بودند که میزان کار کم‌تری در ساعت نسبت به قبل و زمانی که در دفتر یا محل کار بوده‌اند، انجام می‌‌دهند.

دورکاری به رغم آنکه بر اساس تحقیقات انجام شده در بریتانیا و کانادا سبب افزایش بهره‌وری می‌شود اما به اعتقاد برخی کارشناسان ممکن است فرسودگی ناشی از کار و استرس و ناراحتی‌های روحی را تشدید کند.

جانت کاندیدو، موسس و مدیر گروه مشاوره‌ای کاندیدو در این خصوص می‌گوید: «فکر نمی‌کنم باید از شرکت‌ها چنین انتظاری داشت که بگویند، اکنون می‌توانید روزی ۱۰ ساعت در روز کار کنید، به نظرم آنها بیشتر انتظار بهره‌وری دارند.»

تولید و بهره‌وری در گزارش دفتر آمار ملی بریتانیا بر اساس ارزش افزوده ناخالصی اندازه‌گیری شده است که از برآورد حجم کالا و خدمات تولید شده برای مصرف نهایی در یک صنعت پس از تعدیل اثر تغییرات قیمتی به دست می‌آید.

منبع: https://www.arshehonline.com/بخش-کسب-کار-75/9021-دور-کاری-یا-حضوری-کدام-یک-میزان-بهره-وری-بالاتری-دارند

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 17:08

 

در حالی ۳۷ روز تا پایان سال باقی مانده، گمانه‌زنی‌های بسیاری از رقم دستمزد کارگران مطرح می‌شود؛ آن هم در شرایطی که در جلسه اخیر شورای عالی کار، سبد معیشت خانوار کارگری به میزان ۸ میلیون و ۹۷۹ هزار تومان تعیین شد. بر همین اساس، نمایندگان کارگری در شورای عالی کار تاکید دارند حداقل دستمزد کارگران در سال آینده باید بر پایه سبد معیشتی باشد.

حداقل حقوق کارگران یک میلیون و 516 هزار تومان/ افزایش 13 درصد به علاوه 261 هزار تومان سایر سطوح+جدول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در شرایطی که نگاه‌ها به سمت شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران رفته، کمیسیون تلفیق مجلس، حداقل حقوق کارمندان برای سال آینده را ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین کرد و این در حالی است که دولت در لایحه بودجه پیشنهاد داده بود که حداقل حقوق در سال آینده ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد.

به اعتقاد کارشناسان، مصوبه کمیسیون تلفیق برای حقوق کارمندان، می‌تواند مبنایی برای تعیین حداقل دستمزد کارگران باشد. در این خصوص حمید حاج‌اسماعیلی، کارشناس بازار کار د می‌گوید: موضوعی که من همیشه در خصوص تعیین دستمزد تاکید کردم، نقش و رهبری دولت در تعیین دستمزد است. الان هم این موضوع کاملا جدی است و هنوز دولت است که تعیین‌کننده دستمزد برای کارگران در کشور است.

وی می‌افزاید: به‌هرحال باید رقم دقیق دستمزد را که حد و حدود تعیین‌شده در شورای عالی کار است را در تصمیمات و نظر دولت جست‌وجو کنید. اما توجه کنید که دولت پیشنهادی را به مجلس برد که برای کارمندان دولت حداقل حقوق ۴.۵ میلیون تومان بود، اما خوشبختانه مجلس و کمیسیون تلفیق این رقم را نپذیرفت. هم مشکلات اقتصادی کشور و هم بررسی‌های میدانی از وضعیت اقتصادی مردم، اثرگذار بود تا کمیسیون تلفیق رقم حقوق کارمندان را افزایش دهد.

منبع: https://www.arshehonline.com/بخش-اقتصاد-121/8337-حداقل-دستمزد-کارگران-میلیون-هزار-تومان-می-شود

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 17:06

س از ناکامی دولت در اخذ مالیات از مسکن و خودروهای لوکس قرار است که در ماه جاری به صورت جدی‌تر این موضوع دنبال شود. همزمان با این اقدام، برنامه مالیاتی دیگر دولت اخذ مالیات از فعالان اینستاگرام است.

این بار دولت برخلاف اخبار پیشین اعلام کرده مبنای اخذ مالیات تعداد فالور نیست بلکه درآمد اینفلوانسرها است. دولت در حالی فشار مالیاتی خود در این حوزه را می‌خواهد گسترش دهد که هنوز لیست نهادهای معاف از مالیات تغییر نکرده و گروه‌های بزرگ معاف از مالیات قرار نیست مالیاتی پرداخت کنند.

امروز اعلام شده، درحالیکه براساس قانون بودجه سال جاری باید از درآمد حاصل از تبلیغات کاربران بالای ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده در رسانه‌های کاربر محور مالیات اخذ شود، اعلام مسئولان سازمان امور مالیاتی حاکی از آن است که اولین لیست اطلاعات این افراد به این سازمان ارسال شده و برای اخذ مالیات از آنها باید تا پایان امسال و تکمیل اظهارنامه‌ها صبر کرد.

 

آن طور که ایسنا گزارش داده، سازمان امور مالیاتی مکلف است فهرست مودیان مالیاتی و خوداظهاری ارائه شده توسط آنها را تهیه کند و در تارنمای سازمان، در منظر عموم قرار دهد که طبق گفته معاون سابق سازمان امور مالیاتی، به موجب قانون مالیات‌های مستقیم و با آخرین اصلاحاتی که در آن صورت گرفته است، درآمد واقعی هر شخصی اعم از اینفلوئنسرهای دارای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده در رسانه‌های کاربر محور نیز براساس بررسی صورت‌حساب‌ها و حساب‌های بانکی و استناد به مدارک و اسناد مشخص و به عنوان ماخذ محاسبه مالیات تعیین می‌شود.

در حال حاضر، بررسی آخرین وضعیت اخذ مالیات از اینفلوئنسرها حاکی از آن است که برای اخذ مالیات در این زمینه باید منتظر ماند تا اظهارنامه‌های مالیاتی تکمیل و ارسال شود تا در سال آینده نسبت به مطالبه مالیات اقدام شود.

البته، براساس اعلام محمد مسیحی، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی، این سازمان وظیفه خود در راستای اخذ مالیات از اینفلوئنسرها در سال جاری مبنی بر تدوین دستورالعمل‌ها و ابلاغ آنها را انجام داده است.

از سوی دیگر، اولین لیست از کاربران رسانه‌های کاربر محور با بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده به سازمان امور مالیاتی ارسال شده و این روند همچنان ادامه دارد.

در این زمینه، درحالی که قانون بودجه محدوده ۵۰۰ هزار دنبال کننده را شرط اخذ مالیات قرار داده است، اعلام سازمان امور مالیاتی حاکی از آن است که ملاک این سازمان برای اخذ مالیات در این زمینه درآمد کاربران است نه تعداد دنبال کنندگان آنها.

به گونه‌ای که مسیحی، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی معتقد است رسیدگی به مالیات اینفلوانسرها آستانه خاصی ندارد و رسیدگی مالیاتی را برای کاربران دارای کمتر از ۵۰۰ هزار دنبال کننده هم که از محل تبلیغات درآمد داشته باشند، اعمال می‌کند.

آیا دولت این بار می‌تواند سیاست مالیاتی مدنظر خود را اجرا کند؟

منبع: https://www.arshehonline.com/بخش-فناوری-72/7935-سورپرایز-برای-فالوئردارهای-بالا-اینفلوانسرها-برنامه-مالیات-از-فعالان-اینستاگرام-اعلام-شد

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 17:05